• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67858
+
-

برگزاری 20 برنامه  در چهلمین سال برپایی نماز جمعه

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم گفت: ۲۰ عنوان برنامه متنوع در طول هفته جاری برای مصلای قدس این استان به‌عنوان قرارگاه فرهنگی تمام‌عیار منظور شده است که در روز جمعه(4 مرداد) به ۳۰ برنامه افزایش پیدا می‌کند.
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام «محمدباقر ولدان» افزود: برنامه مهدکودک و نوجوان خادم‌یاری نیز از جمله مراسمی است که با حضور 150 خادم‌یار نوجوان خواهر و برادر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی مشاوران تحصیلی، خانوادگی و اجتماعی در نهاد نماز جمعه استان عنوان کرد: برای برداشتن شکاف میان مردم و حاکمیت، طرح رقابت در خدمت مسئولان در نظر گرفته‌ شده که در این طرح هر جمعه مسئولان، ائمه جماعات و مدیران کل هر نهاد به‌صورت حضوری با مردم صحبت می‌کنند.
حجت‌الاسلام ولدان با تأکید بر حضور زندانیان به‌عنوان مهمان و فروش صنایع دستی آنها ادامه داد: مشاور آدینه، تریبون آدینه، پزشک آدینه، تجلیل آدینه(از 2 ورزشکار محجبه در مسابقات بین‌المللی)، مهمان آدینه و چند برنامه دیگر در دستور کار نهاد نماز جمعه استان قرار دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم با معرفی اپلیکیشن نماز جمعه استان قم به‌عنوان یکی از راه‌های ارتباطی با مردم استان که در نرم‌افزار بازار قابل دانلود است اضافه کرد: مسابقه ایده‌ها و ابتکارها برای حضور فعال مردم با چارچوب‌های تعیین‌شده، فعالیت سیاسی غیرجناحی و تریبون آزاد برگزار می‌شود که با حضور ائمه جمعه در میان مردم و همکاری مسئولان، این نرده‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه عکس شکوه جمعه در استان گفت: بازارچه آدینه که 80 خانواده با اجناس ایرانی در این مکان دارای کسب‌ و کار شده‌اند، در قالب 80 غرفه صبح روز جمعه در مصلی حضور پیدا می‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید